Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Sunday 1 January 2012

ShoutBox Baru pulak dah :)

hah! Macam mana New Year Eve semalam? Kawan saya dari KL kata, kat KLCC macam pub&disco? aww aww :P jangan bulan 9 ni kecoh gejala buang bayi pula..masyaallah..maaf ;)

Btw,Bloggers, you all perasan tak, sejak belakangan ni, ada macam Shoutmix bagi notice yang Shoutmix dah tak free plan macam dulu.. adakan? ada... haha :D

So tadi pagi, masa I tengah online, nak Shout-shout kat blog bloggers, tengok, dah kosong macam gini :


Ha... tak ke terkejut saya .. hikhik.. so, saya terdiam sekejap.. and, bingo! saya dapat idea, untuk menjengah-jengah mata ke SINI :) segalanya di SINI :) 

And, now, saya mendaftarkan diri saya di Fibox. :) saya tengok, kat sini lagi best tau.. siap ada gambar lagi.. KALAU, kita connect menggunakan Facebook :) tak percaya? lihat ini :


kan?? okay, cukup.. nak keterangan dengan lebih lanjut, visit laman web ini..
Sekian, terima kasih :) assalamua'laikum bloggers :)

2 comments:

Anonymous said...

BESTNYE FIBOX NIE =)

Miiss Tara said...

kan? ce try guna <3