rainbow link

Saturday, 14 January 2012

SAYA PUNYA BLOG DAH LA - BEN ASHAARI !

Assalamua'laikum..

click picture (!)

Hari ini saya stress! dan saya perlukan ketenangan! muehehehe..
So saya sedang blogwalking ni, tiba-tiba ternampak satu segmen ni,.SAYA PUNYA BLOG DAH LA , BEN ASHAARI !

So, saya dengan rela hati dan berkeyakinan tinggi ni, pun menJoin kan diri..

Segman by Ben Ashaari :)
Antara soalan-soalan yang dimukakan :


  • Punca utama kenapa saya buat blog ni :
= Saya suka membaca.. melihat kelainan web bloggers.. info-info yang menarik dan yang tak menarik..
Luahan perasaan bloggers.. membantu bloggers dalam memberikan pendapat yang positif tentang masalah mereka..menambah kenalan :)

And.. ni blog yang ketiga saya buat selepas blog pertama dan kedua saya tetiba vanished!

  • 5 (Lima) buah blog yang saya baru kenal :

That's all.. keep in touch yaww :)
Wassalam and Salam Sejahtera :) muahh!

1 comment:

Diera Tekikushika said...

hari ni jalan2 kat blog awak, jom singgah blog saya.. usha2 laa jugak blogshop saya tuu. mana tau ada yg terpikat. hehe =)