rainbow link

Thursday, 26 January 2012

❤ Kisah Cinta ❤





Sayang dia, tak bermakna cinta dia..
Tapi kalau kita dah cinta dia, perasaan sayang tu akan hadir dengan automatisnya terhadap dia...
Well, lumrah hidup, It's normal..


Setiap lelaki akan mencari perempuan..
Setiap perempuan akan mencari lelaki..
Mereka saling memerlukan antara satu sama lain..
Kehidupan.. Kita adalah warisan Adam & Hawa..


Sebenarnya, aku keliru juga dengan sikap lelaki ni.. Confused.. Aku takut suatu hari nanti, jejaka yang aku sayang ketat-ketat nih, akan hilang dalam hidup aku.. Aku tak nak impian dan matlamat kami just vanished macam tu je.. Aku takut kalau aku tak kuat semngat dan tak redha untuk tempuh dugaan yang macam tu..


Aku bukan nak doakan benda negetif tu terjadi.. Siapa nak kan? err.. Kami nak relationship kami ni sampai ikatan yang sah.. Aku nak bersama-sama dengan dia dalam syurga nanti.. I wish to.. Mungkin korang fikir ia agak masih terlalu awal.. Memanglah masih awal.. Tapi, tak salahkan kalau kita nak fikirkan?

Knife. Cuts like a Knife.. How will I ever heal.. I'm so deeply wounded.. Knife, cuts like a knife.. You cut a away the heart of my life.













p/s : I love you abg.. I missed your hugs & kisses.. haha 

2 comments:

aincloudnine said...

kisesh and hugs? buwekkkk :P

Tara Asrar (NEW) said...

haha.. macam boleh =.= :P