rainbow link

Sunday, 26 May 2013

Perjalanan Ini


Assalamua'laikum semua :)

hah! dah lama gila tak menaip-naip kan.. hahaha menaip-naip.. macam laka-laka je bunyinya tu kan..
dah lama tak berBM ni.. hahaha kalau dulu sekolah menengah selalu buat karangan panjang-panjang sampai 4 page.. hah! penatt kau jahh! BTW, bila teringat-ingatkan zaman sekolah apa yang cikgu Siti Aisyah Bego memang berkesan.. karangan ku sangat mantap pada waktu itu.. walaupun SPM tak dapat A+ kannnnn.. muehehhehehe


Perjalanan hidup kat KL, penuh berliku-liku dan pancaroba.. ewahhh, masalah tu tak de lah besar sangat.. tapi boleh laa.. walaupun tak setaraf dengan masalah negara..
hanya hati je tahu , sudah memadai.. :)
kannn, nak buat macam mana.. apa boleh buat..


Masuk bulan depan, JUN, I dah masuk Semester 4.. hah! pejam celik pejam celik je tauuu..
Umur I pun dah meningkat kan.. bukan 17, bukan 18.. tapi, 19.. tahun depan dah masuk 20an.. perghhh rasa tua sangat.. macam orang tua.. lagi 10 tahun, masuk 30an.. agak-agak, berapa orang anak kan I masa tu.. muehehehe.. *geli pulak..

Rasa, sampai sini je kot penulisan I.. maaf lahh, dah lama tak tulis, and tak de tajuk nak difocuskan untuk mengarang, memang tak panjang laa jawabnya..
Ingat lagi, kalau dulu, mesti berjela-jela kan? HAHA





Adiossssssssssssss