rainbow link

Saturday, 14 January 2012

Miracle, I think

Kadang-kadang aku terfikir juga.. betul ke tadi apa yang aku dengar?
Aku dapat? Aku hampir tak percaya!
Nyawa dan nadiku berdegup kencang..
Aku rasa aku hanya bermimpi.. tapi, tak..!






Aku siap jentik lagi tangan sahabat aku sampai dia menjerit..
Lawak. Itu bermakna aku tak mimpi..
Kadang-kadang aku rasa aku ni,. betul ke?

Aku pusing belakang dan aku putar semula masa laluku..
Sungguh jauh dengan apa yang aku sangkakan..
Luar daripada Malaysia, itu agak imposible
Tapi,. rezeki dah ada di depan mata,
Tetapi,. nilai mata dunia menjadi taruhan..

Encik itu pun lalu berkata,.
Kalau kita nak kan sesuatu,. mesti kita akan usahakannya..
InsyaAllah..
Aku akan grab peluang ni..
Aku tak nak gagal macam dulu kala..

UNPAD, wait for me us!.. InsyaAllah
pray for us,please.. amiin

8 comments:

nur said...

tahniah and good luck dear!!

Nor Fazirra said...

amboii lawa nye :D good luck darls :)

aincloudnine said...

macam biase u curik pic i. :P

by the way. u tak mimpi lahhh !!!!!!!

Tara Asrar (NEW) said...

@nur : Thankss Nur :)

Tara Asrar (NEW) said...

@nor fazirra : hehe.. thanks you hubby zyrun :D

Tara Asrar (NEW) said...

@aincloudnine : I kan prihatin.. haha.. ye ke?yeke? hurmmmmmmmmmmmmmmm

cik mya said...

Zillion luck tara :-)

Tara Asrar (NEW) said...

Thanks Mya :)