Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Tuesday 17 January 2012

Aku Stress Gilaaaaaa!


Aku tak tahu kenapa aku jadi macam gini..
Maybe sebab aku banyak fikir.. haha..
Kadang-kadang aku okay.. Sometimes I'm not..
I don't know.. 
I'm so confusing..
Life is confusing..
Too mush mistery..
Until makes my life in misery ..
Yahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



And ohh OMG!! 
I'm writing in the CENTER paragraph for the first time! (LOL!Out of topic duhh!)

Firstly, aku rasa macam tak puas hati dengan fon aku yang kuno ni..tetapi dalam masa yang sama, aku berpuas hati sebab beli dengan duit undi aku sendiri..haha! Kesimpulannya, aku rasa tertekan sebab fon aku ni, selalu sahaja menyakiti hati aku yang lemah dan longlai ni..

And, Itu okay lagi,. aku sebenarnya geram dengan seorang perempuan ni.. dia bukan sebaya dengan aku..aku yakin, dia hanya melayani Facebook sahaja.. dia adalah seorang wanita yang bergelar ibu.. (wahahaha!) Sebenarnya, aku bukan benci dengan jasadnya,. tapi aku benci dengan kelakuan dan perbuatannya yang selalu aja menusuk jantungku.. Dia sepertinya selalu saja menunjukkan sikap pramatangnya pada status facebook aku.. Sungguh menyayat hati naluriku duhhhh! Aku tak nak banyak cerita fasal cerita ini.. segalanya aku keep secret in my other belog.. kalau jumpa, tahniah laa ye :) !

Walaupun Aku Stress Gilaaaaaa, tapi, tak bermakna dengan semua orang aku stress.. Aku tak berani nak menunjukkan sikap ke-Stress-san aku tu.. Aku bukan malu, cuma segann.. haha.. (kidding!) Aku hanya mampu berlagak cool macam Perdana Menteri.. kann?


So sekarang, aku rasa, sampai kat sini sahajalah aku bercoleteh.. Aku rasa sungguh kurang cool sebenarnya bila guna 'Kau, Aku'.. Ahhhh! Aku peduli apa? Muehehehehehe 





Aku macam nak bagi dia makan ni,.


And, upah Chucky yang comel kasi HABISkan dia..



Tapi, aku tak tegar sebenarnya.. aku mampu memohon pada-Nya agar dia berubah kepada yang lebih baik :)
















Salam & Happy blogging budakk! haaha


2 comments:

Fazirra said...

just keep smiling smiling smiling (finding nemo <3) =}

Miiss Tara said...

hehehhehee.. smile bebeh :D