Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Monday 30 January 2012

Bulu-bulu

Asslamua'laikum dan selamat sejahtera..

I love furry! ahaha.. bulu-bulu.. Bukan bulu manusia.. Sila jangan salah faham.. hurmm, I love something yang berbulu-bulu like cat and rabbit! OMG! I love to hug a rabbit.. but cat, punn boleh.. haha..


Aku nak cerita ni,. Aku ni, seorang penganggur terhebat.. Duduk rumah, habis buat kerja rumah.. Aku makan tidur.. Aku tidur.. Lepastu, tidur lagi.. Bila celik, tidur lagi.. haha Sungguh tak senonoh.. Aku tahu itu :D


Aku suka memasak.. Tapi yang hodohnya, aku tak suka masuk dapur.. Aku tak suka! Tak suka! Tak suka! Kalau boleh, aku nak masak, kat sebuah taman yang penuh dengan warna hijau and dedaun rumput.. Ada fountain.. Hmmm... Aman dan damainya!


But now, sejak belakangan ni, ada haiwan yang bebulu, selalu datang teman aku kat dapur.. Aku panggil dia, Blacky, sebab dia macam hitam, tapi dia tak hitam.. :P Aku selalu tanya dia macam gini :

Aku : Hi Blacky! Blacky nak makan tak? hah?
Blacky : Meoww.. meoww..
Aku : Blacky dari mana ni?
Blacky : Meoww.. meoww..
Aku : (sambil bagi makanan sikit) Nah, makan ni, nanti Blacky kenyang, hati pun senang..
Blacky : Meoww.. meoww.. (sambil hidu-hidu macam anjing)
Aku : Makan lah weyh..
Blacky : Meow.. meoww.. (sambil baring-baring buat muka tidur)
Aku : Hurmm.. aku memang gila kan?


Bila aku ingat balik apa yang aku cakap kat dia.. Aku rasa, aku ni macam gila pun ye.. haha.. tapi, best juga.. ye lahh, pagi-pagi duduk rumah sorang-sorang, Mama & Adik sibuk dengan mengajar and sekolah.. So, aku sunyi.. Walau bagaimanapun, aku suka duduk rumah sorang-sorang! Rasa macam boss!! Cuma, satu je.. kuli tak de.. sedihh.


By the way, aku ada sikit random pictures yang aku nak tunjukkan kepada korang (ada ke orang baca?haha) .. Comel tak?


OMG! I love this cat.. his name is Romeo.. Kacak kan? Handsome kan? I don't know why I macam jatuh cinta dengan dia! Seriously! He's damn macho!!! Btw, ni bukan kucing I pun.. saje madah.. muehehe.. this is my Fazirra's cat.. p/s : send my regard to Romeo.. muahhx! :D




Can't believe I'm holding this cat.. he is cute! haha.. Nama dia panjang sangat.. tapi, panggil je Oyen.. muehehe.. First I saw him, I thought he is a girl.. betina.. ye lahh, coz cute semacam je.. macam girlish-girlish gitu.. :D BTW, he's quite agresive taw.. lincah je.. and so cudly.. hikhik.. pity him tau, coz first I carried him, dia terlepas daripada dakapan I yang penuh dengan kasih sayang tu :P Btw, ni pun not my kitty,. ni kitty my Aini :D


Adios :*

No comments: