Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Saturday 19 August 2017

Who cares

Biasanya,
Kalau aku update, aku akan merujuk pada hal sebenar apa yang aku tengah lalui..

Kalau aku kata itu aku buat buat tu, sebenarnya aku tipu! hahaha sebab apa aku tipu dengan post yang lepas2 tu? sebab aku nak sedapkan hati, aku nak jaga hati orang yg mungkin akan baca..

Tapi aku tahu, tak semua yang akan baca..
Tak semua orang nak tahu pun..
Who cares?

Tapi aku sedih ah apa yang jadi kat diri aku sekarang ni..
Sampai orang pun noticed..
Aku malu kot..

Aku tahu, sesetengah yang ambil paruah pasal hal ni pun, sebab acah-acah..
Tak de sape yg kisah pun sebenarnya..

Tapi serious, seriously aku sedih bila orang yang aku sayang, macam tak kisah je..
Memang laa dia kata dia kisah, tapi aku tak nampak pun effort dia..


Oh yaa, mungkin aku silap kot..
Lelaki kan suka buat mende surprise kan..
Aku cuma harap, dalam perhubungan ni, takde siapa yg akan dipergunakan antara satu sama lain..

Sebab bila akan ada perasaan tuh, sedih kot..
Sedih..


Dah, BYE

2 comments:

MisDiarios said...

eeee kate tak kisah kalau dy x hamek port.. ni sedihh an...u klentong i

Miiss Tara said...

eeee hahahhahah sedih sikit je uuu