Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Thursday 19 April 2012

Jalan Jalan 17april

Assalamua'laikum & hai bloggers :)



Seriously, entry kali ni damn boring.. haha..
but, me gusta :')


Dah lama kan saya tak post entry pasal life saya yang reality & yang terbukti tanpa prejudis.. haha
Okay fine, saya merepek, melalut.. wuhuuu
Saya makin obesiti selepas wat op at tonsil.. what the.. apa yang saya makan hanyalah ice-cream.. maybe ice-cream uh banyak kandungan kolestrol kot.. entah lah.. haihh =.=


Hangout dengan adik saya yang gila.. ehh, I mean, yang macho tuuu..
And dia juga kuli saya.. ehh I mean, bodyguard saya..
Apa yang saya merepek ni? haha


So, destinasi kami, kat Kompleks Pusat Bandar je.. nothing else..
Mula-mula makan kat D'Latious Restaurant, then madah gi Library, then, cuci-cuci mata, then tetiba jumpa Mieza tengah kerja.. omg. omg :) missed her.. hehe then, balik..
wahaha..



I've reached Eighteen already, but, I don't know how to make-up and.. pity me..


my brotherrrrrrrrrrrrrrrrrr -.-

gedik :P







Hutan Bandar & TNB Chicken Chop is much better and reasonable price -.-


ahaksz! seriously, bahasa melayu lama.. -.-

tekun gilaaa .. wuuuu

tulisan my adik yang gemuk-gemuk dah jadi cakar ayam sebab kena buat correction 50 kali.. gila tak gila .. haha


saya jawab kuiz kat dalam Majalah Remaja (april2012) mengenai ego kan. kan.. and this the result.. muehehhe

us =='

me and mieza :)

ilebiuuuu <3 and congratz for the best result in SPM 2011 


Oh yahh!! before I terlupa, masa ni, birthday Aini :')



yang ke, of coz yang ke lapan belas :)
rasanya belum terlambat lagi, ek?
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu :'D
missed you and loved you :'(





luv,
TaRa













No comments: