Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Tuesday 17 April 2012

Alamak, confuse nya!

Assalamua'laikum para bloggers :')

sekadar gambar hiasan


Macam-macam perkara yang telah menimpa aku.. kadang-kadang aku lemah.. then, aku bangun balik..
Lepas tu aku jatuh balik.. and so on.. 
Aku tak mampu mengeluarkan segala keluh kesah dengan kata-kata.. yang keluar daripada mulut aku..
Sebab apa? sebab aku bukanlah seorang pembahas..


Aku tak petah berbicara.. aku hanya mampu menulis, menaip dan menghamburkan kata-kata aku secara tulisan.. bukan lisan..
Yah.. aku bukanlah lahir dalam golongan yang intelektual..
Aku, biasa-biasa je.. 


Pengalaman, selalu mengajar aku.. untuk menjadi lebih tabah dan tenang..
Kadang-kadang aku terfikir, kenapa aku tak boleh nak ajar pengalaman tuh? haha
Kadang-kadang, ayat aku.. bodoh.. bodohh sangat.. kenapa? aku pun tak pasti..
Jari-jariku menari-nari menaip kata-kata yang terbuku di hati..


No comments: