Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Saturday 29 December 2012

Ketegangan Kerinduan







Bila aku menulis, selalu aku bayangkan sesuatu tu jadi kat diri aku..
Sebenarnyam aku dah tak kuat.. Aku bukan badang.. Aku bukan body builder yang kuat.. aku hanya insan biasa-biasa je.. punya hati perasaan yang luluh seperti jelly.. you know jelly?


Ramai yang minta pandangan aku mengenai apa itu erti cinta.. Aku jawab dengan coolnya..
Aku tenangkan mereka.. buka minda mereka dengan kata-kata semangat.. kata-kata perangsang.. sedangkan situasi aku sungguh tegang time tu..
Aku tak dapat nak praktikkan dengan apa pandangan aku yang aku telah memberikan pada mereka tu untuk diri sendiri.. bukan sukar.. tapi, situasinya.. entah.. Bak kata orang-orang di laman sesawang, kita memang boleh memujuk orang, menasihati orang, tapi sukar untuk kita berbuat demikian untuk diri kita.. right?


And, guess what? Aku rindukkan JOHOR.. aku rindukan mereka.. family, kawan-kawan seperjuanganku yang dulu, dan cinta hati ku..
Rindu sangat.. walau dimana kalian berada, aku akan selalu mendoakan kalian dalam keadaan sihat sejahtera, ya?


Maaf, aku sudah pun termati dengan kata-kata picisan.. aku tak mampu menahan sebak..
Thanks sebab sudi singgah dan baca..



ASSALAMUA'LAIKUM :)






5 comments:

-> Misz Whatever <- said...

sedih . .

Miiss Tara said...

ye ke sedih? biasa-biasa jew :)

Unknown said...

tara dont worry Ezza kan ade :)

fatinsyafiqa said...

sabar ye. :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.