Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Saturday 18 February 2012

Hampir Mati

Assalamua'laikum & Salam sejahtera :)


Someone please, lend me a tissue please.. I feel like my tears wanna fall fall.. huahua.. okay fine! Hari ni kat tempat aku kena bencana.. Bencana apa kau tanya? Well, nak kata puting beliung macam ribut.. huhu



Masa tu, aku tengah goreng ayam aw.. Pehh, sekali hujan kan.. Hujan tu I tak hairan sangat.. Yang hairan uh, guruhnya berdentam-dentum lain macam.. Err, sangat seram.. Ten, habis semua kembes (cabin) aku tercabut.. aku dah lahh tengah goreng ayam.. atap macam nak tercabut.. huh! Tapi, nasib baik atap aku tak tercabut.. Korang tak tengok lagi atap-atap jiran aku..



Cik Google
- Atap dia terkopak-kopak seperti mulut dia.. Cik Google ni,adalah insan paling kaypo versi baling batu sembunyi tangan.. keaiban dia semua orang tak nampak tau.. Tapi, keaiban orang lain.. dia punya havoc uh satu taman tahu.. satu lorong tahu.. aghhh.. makcik ni beriye je lebih.. Kalau aku lalu, dok bisik-bisik mengata..  Depan orang suci bukan main lagi,pijak gajah pun tak mati.. Aku bukan nak mengata dia.. tapi, aku just nak meluahkan perasaan aku yang terpendam je.. harhar.. Kenapa aku panggil dia Cik Google? well hallo? dia uh macam google tau.. you see guys, dia semua benda dia tahu.. hahaha.. cerita hangat sensasi.. bla2.. okay cukup. :P mesti dia bangga kalau dia baca ni.. fofular uhhhhh


Nak tengok korang zoom in





Well, aku sebenarnya hampir mati.. Alhamdulillah, Allah masih sayang kan aku lagi.. Lepas aku nak masuk je.. Plang!!!!!!!(bunyi atap terbang jatuh) kat tapak yang aku diri uh.. ce bayangkan.. bayangkan kalau time uh, I tengah menggedik diri kat situ.. How was me? (mati lahh gamaknya.. tak sempat nak kahwin.. huahua. okay, joke!) perghh sekor atap uh,. seram kot.. hurmm.. masyaAllah..



Timbul lagi suatu kekecohan.. ada hujan ais..or air batu.. aku serious tak rasa.. Cik Ema yang bagi tau... aku tak tahu nak terangkan macam mana.. dengan ini, aku print screen status dia :D




And, k fine! charger aku terbakar.. huahua! sedih tahu tak??
K lah , Bye :) (tetiba speechless)






4 comments:

LynnDamya said...

hah ribut ke kat sana? dgr mcm teruk je, tp alhamdulillah sgt2 u x berdiri kt situ, mmg belum smpai ajal :) alhamdulillah..take care ye :)

Nisa Fana said...

Ya Allah!My dear are you okay?I'm so worried.Nisa dah lama tak balik JB,tak tahu keadaan kat sana macam mana :(

Miiss Tara said...

@LynnDmya : thanks babe.. huhu.. syukur sangat kepaNya coz bagi peluang untuk I hidup n bertaubat. hurm :')

Miiss Tara said...

@Khairunnisa : I'm okay Nisa :') lorhh.. Nisa gi mana? huhu.. kat sini teruk gila tau ributnya kat area kawasan umah Tara.. huhu