rainbow link

Tuesday, 14 February 2012

Bila Hati meluahkan pada 14February






Asslamua'laikum semua.. Alhamdulillah, hari ni emosi aku agak stabil.. Entah,. orang kata, kenapa kau emo? Sebab cinta? Oh no,. siapa kata sebab cinta? Alhamdulillah, aku bahagia dengan kisah cinta aku.. wuhuuu walaupun ada ranjau onak dan duri.. Well, biasalah tu, cinta remaja.. Kalau jodoh kami panjang, aku harap, cinta ni akan tetap bersemadi sampai ke syurga..amiin



Well, aku selalu memendam rasa.. Aku tak tahu sampai bila aku nak pendam.. Kadang-kadang, aku rasa benci pun ya.. Rasa marah.. Tapi, bila aku fikir balik, buat apa aku nak marah? Hurmm, aku?cemburu? Tidak sama sekali.. siapa kata aku cemburu? Aku cuma terguris sahaja dengan apa yang dia buat padaku.. selama ni aku anggap dia tempat mengadu dan bergurau senda.. well, aku silap.. dan, aku tahu mana yang mutiara,. mana yang manikam.. 



Kadang-kadang aku sedih tau.. bila aku tengok gambar dia dengan aku.. aku rasa cam, OMG.. apa dah jadi? harhar.. well, nak wat camne? Tapi, Walau apa pun yang terjadi, aku tetap memaafkan dia.. sebab aku sayang dia sangat-sangat :) Aku dah janji dengan diri aku.. aku akan act normal je.. sweet.. walau dalam hati ini sakit,.tapi, it's okay.. maybe, I deserve it..




No comments: