rainbow link

Tuesday, 9 August 2016

Ngeluh

Ye, aku dah tak kuat sebenarnya,,
Nak mengeluh pun, takde gunanya..
Entah apalah yg dipandang disisi masyarakat semua  kan?..
Mesti mereka kata aku ni lembik, tak kuat, jelly..
Tapi, aku tak!
Aku tak macam tu..
Aku mana tahu, itu semuanya terjadi secara tiba-tiba..


Kesihatan. Sakit kan kita tak boleh nak jangka..
Apa boleh aku buat, aku dah cuba hindari.. tapi, mana aku tahu dia nak datang secara tiba-tiba..

Nak kata aku dah tak kuat, hmm, hampir lah..
Tapi aku taknak mengalah buta tuli macam tu..
Aku masih lagi ada semangat untuk kedepan tu.

Citer dia, bukan aku kata aku tak bersyukur dengan life sekarang, aku serabut seyh..

Entahlah,
Aku pun tak tahu nak taip apa sebenarnya..
Pening dengan masalah..
Masalah yg aku tak tahu puncanya..
Semoga diri ini tabah :')




Assalamua'laikum.

1 comment:

Nurul Aini said...

Ron kuatkan semangat!!!
I doakan u sihat
u jgn sedih n stress tau nti lg sakit