rainbow link

Sunday, 10 July 2016

Ghaye

Raya kali ni, agak hambar la.. sebab sekejap je dapat berkumpul dengan family.. Sekejap je dapat tolong family..
5July malam sampai JB, 6July raya, 7July dah kena balik KL..

Mama kata, biasalah tu, sekarang kan Nur dah ada komitmen sendiri.. betul la tu.. Huhu

Tapi sayang, takde pun gambar Mama & Nanny dengan I sesama selfie.. Sedih huhu

Apa apa pun, tak sabar bulan August nanti.. Wait for me le familia  :')



Nak upload gambo raye, leceh betul pakai ip ni.. Ada je cekadaknya.. Menyesal plak

1 comment:

nini said...

Xpa....yg penting kita still akan ingat nemory tu sampai bila bila kan