Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Wednesday 21 January 2015

Pisah

Gua tak sangka.. masa malam tu.. masa kita tiga naik motor dari pv10 ke Uptown Danau Kota tu adalah hari hari terakhir kita chilling..
Gua tak sangka, malam tu kita gelak kuat kuat macam sakai, makan chicken chop paling mahal, masa tu juga kat Uptown tu first time rasa macam krikk kriikk je.. masa tu juga ada cina mana nyanyi lagu hindustan.. pelik.. tapi kelakar gila kan malam tu ? :')


Masa tu, suasana pun agak busy sikit sebab ada notis daripada warden atasan suruh keluar rumah kan.. masa tu semua busy gila..
Masa tu, gua dah nak kena pergi..
Gua tak sangka plak hari Jumaat petang uh last sebab planning gua nak balik ahad petang tu.. tapi, nenek gua tak sihat.. hmm family comes first kan.. gua minta maaf..









Untuk muni ,
Gua harap babe, soon kita dapat kumpul sesama..
memori uh.. gua tak dapat nak ingat siakk.. banyak sangat..
masa uh kita chat sampai pagi sebab gua emo dengan dunia khayalan.. lu layankan je.. bagi pendapat bertengkek2 kat gua semua..
Lu as a fortune teller kan, gua pun akur semua.. sebab gua percaya kat lu babe.. :'D haha


Banyak sebenarnya gua nak citer.. tapi sedih tu, air mata tu over noh nak berderai skrg.. damn! benci hokayh..


Hmm, nanti kalau gua balik KL, tak dapat nak berkumpul 3 macam biasa, menyakai macam hape.. kat kedai makan tak ingat dunia.. cerita apa yang tak puaty.. shishh? haha lupakan..
hmm, lepas ni gua dengan Yikah je nanti babe..

Gua rindu lu babe.. rindu kat yikah.. rindu kita tiga..
Hope sangat lepas ni jumpa..
Gua tau gua agak merepek ni.. haishh tapi tah laa.. my phalanges can't even stop from typing!

Goodluck korang for intern and practical! love you all!

xoxo my #CrimePartners

No comments: