Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Monday 19 January 2015

Keliru

 Sebenarnya, aku tak pasti apa yang aku nak dalam kehidupan yang fana ini..
hati aku selalu tak tenteram.. tak tenteram pun aku tak pasti sebab apa..
Aku takut, takut sangat kalau aku ni adalah dikalangan manusia manusia yang tak bersyukur..


Hmm, apa yang aku perlu buat sekarang? Yes, for sure aku kena redha je kan dengan semua perkara?


Entahlah, makin aku dah menjangkau dewasa, makin hilang aku punya jati diri, pegangan diri, pendirian..
Aku selalu keliru..
Telan capsule 10 biji pun aku masih keliru dan terus keliru..


Aku tak tahu apa yang sebenarnya aku nak dalam hidup ni..
Sebab banyak sangat pilihan..
Sampaikan pilihan yang senang pun aku keliru..


Aku sampai tak boleh nak jawab bila orang lain tanya apa masalah aku sebenarnya..
kau tahu tak, aku keliru? orang lain semua tak pernah faham.. they kept on asking the same fucking ques again and again..
aku tak tahu nak rungkai kan macam mana lagi..
It's not that easy beb..


Yes, aku dah 21 tahun dah.. tapi, tu lah,. dalam usia aku yang macam ni.. sepatutnya aku dah tahu apa perjalanan hidup aku.. duit sendiri.. idealistik.. tapi? semua punah.. semua hancur.. sebab apa? sebab aku masih samar2 lagi dan keliru,, haishh..

Apa nak jadi? Tah,.. aku pun tak pasti..



No comments: