rainbow link

Wednesday, 9 July 2014

Kosong


Assalamua'laikum..

Entah.. aku sebenarnya kosong.,. kosong untuk menceritakan masalah aku kat sini..
teringat saat seketika dulu.. asyik betul aku taip sambil jariku menari-nari.. 
Apa yang aku mampu kata ialah 'entah'.. 
Berapa banyak entah, entahlah aku nak khabarkan..

Apa yang aku tahu.. aku kosong.. stress? mungkin..
Banyak benda yang dah berubah..
Aku dah tak macam dulu..
Aku dah berubah.. 
Aku dapat merasakannya dari dalam lubuk hatiku..
Apa yang aku berubah aku tak pasti..
Aku taknak salahkan sesiapa.. apa yang aku nak tujukan pada diriku sendiri..

Persekitaran? Ya, mungkin ada effect nya juga.. tapi.. tu lah..
Kalau tak diri aku sendiri yang buat keputusan.. 
Tak aku jadi begini.. 



Aku kalau boleh nak cerita.. cerita kat sini..
Tapi aku tiada pendahuluan yang bernas..
Sampaikan aku termati dengan ayat prasana yang menarik..
Kata-kata aku mati sebab banyak sangat yang aku fikirkan..
Sampai aku jadi kosong..

Aku perlukan semangat.. semangat yg macam dulu
Tapi, ya aku tahu.. aku kena terima hakikat..
Sudahpun.. cuma masih berbau lagi semangat yang lama..
Semangat apa aku pun tidak pasti apa..
Sebab apa? 
Sebab aku tengah kosong..



No comments: