Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Wednesday 3 December 2014

Jahanam

Sumpah beb gua bengang dengan lu..
Aku ikhlas nak kawan dengan kau.. aku ikhlas nak tolong kau..
Aku ikhlas membebel kat kau sebab nak tgk kau berjaya sesama dengan aku..
Tapi day by day.. perangai kau semakin lakhanat beb..
And aku tak tahu apa malangnya aku..
Asyik kena sama je dengan kau..


Aku penat doe.. sumpah penat..
Aku ni bebudak dari kau..
Tak dinafikan, aku kesian gila bapak kat kau..
Tapi, kau tak pernah pun terfikir kan nak upgrade sikit diri kau.. mulut je.. tapi? perlakuan? macam haramjadah..


Aku tahu.. mana ada manusia perfect.. tapi, sejahanam jahanam perangai segelintir manusia pun, adab uh.. ada lah juga.. bahasa tu, ada lah jugak..
Kau tahu, orang semua bila first impression nampak kau, macam kau ni sesuci2 nya kain kapass ah..
dah lama tu, kau tunjuk perangai kesialan kau.. haishh..

Apa semua ni?


Itu dengan orang lain lah..
Tapi dengan aku? kau dah banyakkan hidup susah senang dengan aku..
Tapi kekadang uh, tegar kan kau mempergunakan aku..
Aku dulu memang ah cepat cair tengok muka suci kau..
dengan air muka kau uh.. kau seolah2.. memperbodohkan aku kan.. although aku kasar dengan kau depan orang.. dan kau bajet baik depan orang lain.. itu takpe beb..
Tapi kenapa kau sanggup tikam aku dari belakang beb..

Aku tak tahu laa nak klasifikasikan kau macam mana..
Cuma words yang banyak yang aku dapat huraikan ialah :

Kau :

  • PENTINGKAN DIRI SENDIRI
  • AMBIL KESEMPATAN
  • AIR MUKA SUCI KAU 
  • PENIPU
  • BERDALIH



Apa lagi? entahlah.. aku tahu beb.. aku pun tak sempurna jugak..
aku pun ada jahat jugak..


Tapi maaflah.. sejujurnya aku kecewa dengan kau dan menyesal dapat kenal dengan orang yang macam kau..
TERIMA KASIH BEB!


No comments: