rainbow link

Friday, 5 April 2013

Hostel Baru, KECEWA

hostel lama, RINDU :'(

Saya dah tukar hostel baru..
dulu hostel lama yang kat Sentul Utama Condominium tu, dah habis kontrak, so, kena lah pindah..
kat pv10 ni hah..
like seriously, tak berapa minat sangat lahh duduk kat sini.. selesa tu, yes.. but, I'm more comfortable lives in Sentul tu..
Kat sini, ramai sangat budak2 kolej I.. so, rasa mcm.. erghhh, lalu sikit je, tengok orang macam nak makan, dah kebulor sangat lahh tu -_-"


pv10~





and, rasa kecewa juga laa.. entah lah, setiap hari dibelnggu rasa kecewa..biasalah tu, remaja macam aya, tak lari dek masalah peribadi :'(
mudah-mudahan semuanya kembali seperti sedia kala..
AMIIN


Assalamua'laikum..



1 comment:

nadia leto said...

sabar je laa tara ...how can do right???haahaha