Welcome to Unpredictable Life . Happy reading! | Dashboard | Follow

Saturday, 7 January 2012

Indahnya Hidup

Okay, tajuk indah segala.. tapi pada hakikatnya? Macam tu lahh perangai lelaki.. mulut manis je.. tapi,?tapi? Okay, tak de kena mengena pun tengan tajuk or entry nih.. hakhak :)

Saje mengebang :) Okay fine..
Sedang sahaja Blogwalking di blog kegemaran aku.. aku pun terkedu kejap.. wahhh.. banyaknya gossip..
Gossip here and there.. banyak ek idea & sumber penulis belog ni..tahniah :) tak lupa juga dengan blog ni.. asal bila aku stress je.. aku gi blog ni.. best kot.. thanks laa kepada you girl and girl.. me gusta! heeee :)

Kadang-kadang kan hidup ni boleh jadi tak indah bila perasaan hasrat dengki muncul dan menerkam degupan jantung kita.. dengan itu, ia akan menjadi laju.. laju menanamkan sifat keegoaan dan dendam yang membara..
Oleh yang demikian,. banyak-banyakkan lah beristighfar..

Aku pun sama jehh.. hampehh gituhh..tapi, bila aku tersedar daripada lamunan kemarahanku.. aku akur, aku bersalah.. walaupun kata maaf tu, masih belum terlambat,. tetapi, dosa aku dibahu kiri,sudah pun tercatat..
Aku manusia biasa.. tidak lari daripada dosa-dosa.. hurmmm

Dan bila aku sangat bosan,.aku suruh adik aku beli Maggi kat Ciku 8.. hewhew :)




No point, just wanna eliminate my boredom *huahua* :)
Let's enjoy this video :)



Actually, I just love the starting of the song..
" Tuhan sengaja, menduga kita di mana kesabaran manusia..." 


Assalamua'laikum & happy blog-ing
adiós a todos :)

Friday, 6 January 2012

I don't Mind

K fine! Aku bosan..
Tak tahu nak buat apa.. Aku sedih sangat hari ni.. I don't why hari ni air mata aku murah sangat.. 
Maybe dah lama tak nangis kot.. so, bila dah keluar, macam air terjun..
I don't mind..
Don't care lahh .....

gambar takde kaitan -.-'


Aku bosan..
Kenapa cikgu tak bagi homework melambak-lambak macam dulu??? ohh,. aku lupa.. aku kan dah habis sekolah.. dah lapas belas.. dah bolehh kahwin.. siapa nak kahwin dengan aku? hakhak.. *okay,gila*

Aku bosann sangat...
Sebab, asal aku Blogwalking je,. chatbox kosong.. korang.. gi lahh tukar! baru nak shout-shout kat blog korang.. hahaha..

dan..
Aku bosan gila dengan life aku..Aku jarang bosan dengan life aku.. haha
bangun pagi, tido pagi.. bosan kan?
K bye..



p/s : entry paling bosan yang pernah aku sajikan =='

Thursday, 5 January 2012

Around The JB





For the first time.. round the JB with Edd.. hee.. Edd drive.. wahh..
Before that, pergi sekolah ambil file.. without planning.. we all gi JB.. sana sini.. sampai sesat.. haha
about 98.9% we all ikut signboard yang bajet betul.. huahua..

Btw, rupa-rupanya pemandu bandaraya ni, kejam.. bongkak serta takbur tau.. menyampah gegurl! hewhew
Ada satu Kenari JJK 9342, perghhh.. perangai pemandu dia macam sh!t.. serious!lagi sikit nak kena langgar..
And ada satu bomba punya kenderaan nih.. annoying~
Ada satu wira putih nih,lagi lah. macam nak kena lempang!

And, we all gi CS.. yahh.. City Square...tengok cerita yang kiteorang yang tak plan.. huahua..
Tapi it's okay.. as long as above 18 punya cerita..hakhak.. ada ke patut pakcik tiket tuh tak caya yang kiteorang dah 18?hah? k fine.. :D

And, perjalanan kiteorang semlam,although kalangkabut bak ribut,. tapi, alhamdulillah, Allah makbulkan doa kiteorang menuju ke tempat destinasi dengan selamat although banyak cabaran and dugaan..

Alhamdulillah,.
Bye! :)

Tuesday, 3 January 2012

Jatuh Cinta, Si memorii weyyhh

Alahai tajukkk ==' pengsan makkk..
Kali ni, I hapdate blog,suka suki jew..haha
Nak guna KAU,AKU ke I,YOU?

hikhikhik.. OMG! you know what? I really damn love William Moseley since 2007, until now.. in my heart, William Moseley tak habis-habis.. yahhh, he's an actor :) I love him because he :

  • Talented
  • Sweet gay look
  • Awesome
  • He's mine LOL

And, some of my bff comment on our relationship like this :


How dare, them! hahaha... and who's the hell is my baby William Peter Moseley? 

he's mine! don't touch!


And ohh yes!!! I LIKE Hafiz ! yeahhh.. hafiz yang rambut dia curly-curly tuhh :) heee why? because he :

  • has a beautiful eyes
  • his voice makes me float up in the air (macam mana tu?)
  • his smile..his laugh.. his act..ohhh!
  • and ouhh yes, I still love William :)

Kan? haha.. bila lahh agaknya nak snap dengan dia.. hurmmm.... and yeahh.. one of this guy, perasan dia hafiz.. but, memang muka dia agak Hafiz.. HAHA.. tak sangka, dia bf dengan my hubby BF.. sweet! haha

Hafiz... begitulaa awan nano... :D


And for sure... I minat suka gila kot.. kat Shafie Syafie Naswip :) since 2009 :) kannnn... hehehee
I like him because...

  • dia comot dulu
  • sweet je botak..
  • alahaii.. cair..
  • talented,itu yang penting..
  • but. William always :)

So, i tak sabar nak tengok his latest in SONGLAP.. cant wait mannn.. sape volunteer nak teman I watcha de movie? HAHA





Alahaii.. sweettnya.... tapi, yang lagi sweet bilaaaa :



Sweet kan?kan? heee
Ohh ya,
K fine, tak nak citer lebih lahh.. hikhik.. cuba tengok nih ( all the memories yang I simpan dalam my Picasa Album.. whoahhhh ) :

twitter pun jadik :D

alahaiii FBI :)

amboii Cik Minah nihh LOL

padan muka baby golfie :P

hihihi :)

my top friend in MySpace.. visit here 



By the way, the sweetest thing is.. kalah William Moseley..HAHA..





K fine, ni sebenarnya,yang konon I post sendiri uh propa je..actually,
 DIA punya kerja -.- lebiu :* hikhikhikkk

Kenapa nih? alahaii.. alolololo.. kesiannya ..
muka macam loya-loya je nih? chill lahh.. Nah baldi.. sila muntah.. HAHA



Assalamua'laikum & Thanks for reading :D

Sunday, 1 January 2012

ShoutBox Baru pulak dah :)

hah! Macam mana New Year Eve semalam? Kawan saya dari KL kata, kat KLCC macam pub&disco? aww aww :P jangan bulan 9 ni kecoh gejala buang bayi pula..masyaallah..maaf ;)

Btw,Bloggers, you all perasan tak, sejak belakangan ni, ada macam Shoutmix bagi notice yang Shoutmix dah tak free plan macam dulu.. adakan? ada... haha :D

So tadi pagi, masa I tengah online, nak Shout-shout kat blog bloggers, tengok, dah kosong macam gini :


Ha... tak ke terkejut saya .. hikhik.. so, saya terdiam sekejap.. and, bingo! saya dapat idea, untuk menjengah-jengah mata ke SINI :) segalanya di SINI :) 

And, now, saya mendaftarkan diri saya di Fibox. :) saya tengok, kat sini lagi best tau.. siap ada gambar lagi.. KALAU, kita connect menggunakan Facebook :) tak percaya? lihat ini :


kan?? okay, cukup.. nak keterangan dengan lebih lanjut, visit laman web ini..
Sekian, terima kasih :) assalamua'laikum bloggers :)